zap#3

Przywitałeś się?
To teraz się pochwal swoim Zapem.
smarley
Zainteresowany
Posty: 35
Rejestracja: czwartek, 6 sty 2011, 22:55
Lokalizacja: bielsk podlaski
Kontakt:

zap#3

Post autor: smarley »

witam! tak powstaje nowy zap na wtrysku.
zastanawiam się nad napędem (hydrauliczny, czy ze skrzynią automatyczną)
mam przerobione głowice, korbowody, zapłon, oraz wał korbowy.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Post autor: Błażej »

Co zostało przerobione? W jaki sposób? Od czego stosujesz układ wtryskowy?
Skrzynia automatyczna zajmie ci dużo miejsca. Konwertera nie schowasz, ani nie zmniejszysz. Poza tym, jak się zachowa przy tak małej masie pojazdu?
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Juras
Zapomaniak
Posty: 207
Rejestracja: czwartek, 25 lis 2010, 23:58

Post autor: Juras »

W głowicach przerobiłeś gniazda ,czy coś jeszcze.Zapłon jak planujesz przerobić.No i co przerobiłeś w wale korbowym.Napisz trochę więcej.CZEKAMY.
zaz1200

Re: zap#3

Post autor: zaz1200 »

smarley pisze:witam! tak powstaje nowy zap na wtrysku.
zastanawiam się nad napędem (hydrauliczny, czy ze skrzynią automatyczną)
mam przerobione głowice, korbowody, zapłon, oraz wał korbowy.
napęd hydrauliczny ??? :shock:
ładny silniczek, ciekawe czy sie nie zasmarka...

jakieś dziwne te głowice - przerobiłes wylot?
smarley
Zainteresowany
Posty: 35
Rejestracja: czwartek, 6 sty 2011, 22:55
Lokalizacja: bielsk podlaski
Kontakt:

Post autor: smarley »

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Post autor: Fido »

Coś smarley niezbyt rozmowny.
Foty jak foty,nic nie warte bez opisu.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
smarley
Zainteresowany
Posty: 35
Rejestracja: czwartek, 6 sty 2011, 22:55
Lokalizacja: bielsk podlaski
Kontakt:

Post autor: smarley »

nie mam kiedy pisać
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Post autor: Fido »

No cóż,wielka strata dla forumowiczów.
Szkoda bo jest o czym pisać i o co pytać.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
smarley
Zainteresowany
Posty: 35
Rejestracja: czwartek, 6 sty 2011, 22:55
Lokalizacja: bielsk podlaski
Kontakt:

Post autor: smarley »

głowice maja nowe gniazda powiększone oraz wlot powiększony przerobiony wydech oraz dospawałem żeberka,korby są odchudzone oraz wał korbowy
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Post autor: Błażej »

OD CZEGO TEN UKŁAD WTRYSKOWY? GRUPA CZY SEKWENCJA?
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
smarley
Zainteresowany
Posty: 35
Rejestracja: czwartek, 6 sty 2011, 22:55
Lokalizacja: bielsk podlaski
Kontakt:

Post autor: smarley »

witam wtrysk pochodzi skody 1,6 listwa paliwowa ręcznie robiona przepustnica pochodzi od chryslera
specjalista
Świeżak
Posty: 24
Rejestracja: wtorek, 13 sty 2009, 20:31
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: specjalista »

Ja właśnie zaczynam dłubać przy moim silniczku. Mam zamiar w ramach pracy inżynierskiej zrobić całkiem nowy kolektor ssący właśnie pod wielopunkt. Zainteresował mnie Twój pomysł i mam pytanie jakiej wysokości wyszedł Ci osprzęt do wtrysku? Dużo wystaje ponad obrys silnika? Chodzi mi o porównanie z gaźnikiem już po montażu listw paliwowych i wtryskiwaczy. Jakich użyłeś wtrysków - chodzi mi o ich długość?
smarley
Zainteresowany
Posty: 35
Rejestracja: czwartek, 6 sty 2011, 22:55
Lokalizacja: bielsk podlaski
Kontakt:

Post autor: smarley »

Tak jak wcześniej wspominałem wtryski pochodzą ze skody 1.6,jeśli chodzi o cały układ to wychodzi poza obrys o jakieś 6 cm. od pokryw zaworowych
smarley
Zainteresowany
Posty: 35
Rejestracja: czwartek, 6 sty 2011, 22:55
Lokalizacja: bielsk podlaski
Kontakt:

Post autor: smarley »

Obrazek

Dodane po 2 minutach:

Obrazek

Dodane po 2 minutach:

Obrazek

Dodane po 4 minutach:

Obrazek

Dodane po 15 minutach:

Obrazek
Awatar użytkownika
ŁYSY
Posty: 6
Rejestracja: wtorek, 29 lis 2011, 20:01

Post autor: ŁYSY »

smarley
Zainteresowany
Posty: 35
Rejestracja: czwartek, 6 sty 2011, 22:55
Lokalizacja: bielsk podlaski
Kontakt:

Post autor: smarley »

to ja :lol:
Awatar użytkownika
ŁYSY
Posty: 6
Rejestracja: wtorek, 29 lis 2011, 20:01

Post autor: ŁYSY »

No ciekawie wychodzi Ci to "kopiowanie" - nie dziwie się bo styl jest ekstra.
Obserwuje postępy z ciekawością - mam sporo pytań ale to potem.
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Post autor: Błażej »

Z czego pochodzi aparat zapłonowy?
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
smarley
Zainteresowany
Posty: 35
Rejestracja: czwartek, 6 sty 2011, 22:55
Lokalizacja: bielsk podlaski
Kontakt:

Post autor: smarley »

aparat pochodzi audi 100 1,8b posiada on przyspieszacz zaplonu podcisnienia w raz modulem, a wdrugim od golfa2
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Post autor: Błażej »

Możesz wstawić jakieś zdjęcia z przeróbek i opisać jak to pasowałeś?
Nie ma problemu z krzywymi wyprzedzenia? jak chodzą silniki na tych aparatach?
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
PawełZAP
Zapomaniak
Posty: 52
Rejestracja: poniedziałek, 4 lip 2011, 21:23

Post autor: PawełZAP »

pasuje tez aparat zapłonowy od poloneza ale ten wspólpracujący z modułem zapłonu.
smarley
Zainteresowany
Posty: 35
Rejestracja: czwartek, 6 sty 2011, 22:55
Lokalizacja: bielsk podlaski
Kontakt:

Post autor: smarley »

tak oczewi

Dodane po 3 minutach:

tak tylko moduł zapłonowy ma duże gabaryty nisz vw
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Post autor: Błażej »

Ale pasuje bez przeróbek? Nie trzeba przerabiać podstawy? Kierunek obrotów się zgadza?? VW kręci się w lewo, a fiaty nie przypadkiem w prawo?
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
PawełZAP
Zapomaniak
Posty: 52
Rejestracja: poniedziałek, 4 lip 2011, 21:23

Post autor: PawełZAP »

w vw nie wiem ale z poloneza nie ma znaczenia w ktora sie kręci . Tylko musza byc to aparaty na moduł zaplonowy
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Post autor: Błażej »

No dobrze, tam jest układ magnetoelektryczny. Współpracuje to bez problemu z modułem z kompletu. Ale nie ma tam już regulatora odśrodkowego? Bo w aparatach VW, pomimo czujnika Halla, regulator odśrodkowy jak najbardziej występuje. Z tego, co widzę w książce poloneza, to regulator też jest, a aparat kręci się w prawo. Więc jakoś to mi się nie widzi, bo zapłon będzie się opóźniał wraz ze wzrostem obrotów. Poza tym, w zależności od pojemności silnika 1500/1600 występują dwa aparaty o bardzo różnych krzywych wyprzedzenia zapłonu (1600 ma mniej stromą odśrodkową, a bardziej stromą podciśnieniową niż 1500).
Więc jak to jest z pasowaniem takiego rozdzielacza?
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Zablokowany