zappp

Przywitałeś się?
To teraz się pochwal swoim Zapem.
ODPOWIEDZ
bart
Zapomaniak
Posty: 6
Rejestracja: poniedziałek, 9 sie 2010, 17:28

zappp

Post autor: bart »

zdjecia mojego zapa.jak wczesniej pisalem jestem w trakcie wymiany silnk . kupilem go z padnietym silnikiem odpalal ale stuki w silniku ogromne. poza tym z kierownica musze cos zrobic zwezic albo wymienic ( ta ma 152cm szerokosci ) niema hamulca tylniego ,i pare drobniejszych spraw typu elektryka i kosmetyka.

Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2914
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Post autor: Fido »

Nareszcie :D
Dodałem cię do grupy zapomaniaków i na mapkę.
Fotę oczywiście mogę zmienić. :D
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
bart
Zapomaniak
Posty: 6
Rejestracja: poniedziałek, 9 sie 2010, 17:28

Post autor: bart »

silnik zmieniony w poprzednim odkręciła się śruba koła zamachowego pourywało kołki .... popękały oski dźwigienek zaworowych. Obrazek
Awatar użytkownika
Zapor1200
Zapomaniak
Posty: 214
Rejestracja: niedziela, 4 sty 2009, 10:05

Post autor: Zapor1200 »

Kawał ładnego sprząta.Pozdrawiam
P.S. Z ta śrubka też miałem spotkanie :evil: Zdążyło urwać kołki i wyłamać kawałek koła na slizgu uszczelniacza.Problem rozwiązałem dorabiając podkładkę pod nakrętkę i jeden dłuższy kołek.W podkładce wywierciłem otwór na kołek i nakrętkę lekko przysmarkałem do podkładki. Już nie będzie niespodzianek
:D
....nie ma nic piękniejszego od motóra oprócz innego motóra!!!!!!!
bart
Zapomaniak
Posty: 6
Rejestracja: poniedziałek, 9 sie 2010, 17:28

Post autor: bart »

Dzięki.
zastanawiałem się nad zabezpieczeniem tej śruby tak profilaktycznie w nowym silniku,jeszcze będe zmieniał sprzęgło na pojedynczą tarcze więc jak "dokopie" się do koła to wykorzystam patent z podkładką tak dla świetego spokoju.Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Zapor1200
Zapomaniak
Posty: 214
Rejestracja: niedziela, 4 sty 2009, 10:05

Post autor: Zapor1200 »

Jak będziesz przechodził na pojedynczą tarczę sprzęgłową to pamietaj o zmianie sprężyn na mocniejsze, jak tego nie zrobisz to sprzęgło bedzie się ślizgało.
....nie ma nic piękniejszego od motóra oprócz innego motóra!!!!!!!
ghostrider81
Zapomaniak
Posty: 69
Rejestracja: niedziela, 4 kwie 2010, 23:04

Post autor: ghostrider81 »

A kierownicę zostawiasz tą samą czy zmieniasz?
Old Zapek never die...
bart
Zapomaniak
Posty: 6
Rejestracja: poniedziałek, 9 sie 2010, 17:28

Post autor: bart »

kiera zostaje ta sama.
marcinsud
Zapomaniak
Posty: 257
Rejestracja: poniedziałek, 16 lut 2009, 22:40

Post autor: marcinsud »

Pomyśleć, że kiedyś w stanie surowym z odciętą główką ramy poszedł za 1500 na allegro. Świetny motocykl wizualnie moim zdaniem, ale do przeciskanie się w korku słabo się nadaje.
Awatar użytkownika
Zapor1200
Zapomaniak
Posty: 214
Rejestracja: niedziela, 4 sty 2009, 10:05

Post autor: Zapor1200 »

marcinsud pisze: do przeciskanie się w korku słabo się nadaje.
Nasze maszyny nie nadają się do przeciskania w korku to inni powinni przeciskać sie koło nas z podkulonymi ogonami i bez szelestnie :D okazując wielki szacun dla kazdego Zapka, Zapora, Zappa itd. bo tylko jedyny taki egzemplarz jest na tym ziemskim padole, wykonany własnoręcznie :thumleft: :thumright: :cheers:
....nie ma nic piękniejszego od motóra oprócz innego motóra!!!!!!!
ODPOWIEDZ