Regulamin Forum Zapomanii

Problemy,uwagi,propozycje.
Zablokowany
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Regulamin Forum Zapomanii

Post autor: Fido »

Ogólne zasady funkcjonowania forum Zapomanii

Witam serdecznie wszystkich użytkowników.
Każdy ma obowiązek zapoznania się z regulaminem oraz jego przestrzegania.

1. Uczestnictwo

1.1. Forum stanowi platformę dyskusyjną miłośników motocykli na bazie silnika od samochodu Zaporożec, a także bazujących na innych silnikach zarówno samochodowych jak i motocyklowych.. Właściciele innych pojazdów są również mile widziani.

1.2. Podstawowym warunkiem uczestnictwa w Forum jest przestrzeganie zasad określonych w niniejszym Regulaminie.

1.3. Administrator forum ma prawo zmieniać, aktualizować regulamin panujący na Zapomani informując przy tym wszystkich użytkowników.

1.4. Wraz ze zmianami regulaminu wprowadzonymi przez Administratora, użytkownik ma obowiązek dostosowania się do nowych zasad.

2. Zasady zachowania na Forum

2.1. Nowo zarejestrowani użytkownicy zobowiązani są do przywitania się z resztą forumowiczów w dziale Witamy. Dyskusje powinny przebiegać w formie parlamentarnej, w dobrym tego słowa znaczeniu.

2.2. Zabronione jest przedstawianie treści budzących uzasadnione podejrzenia o niezgodność z prawem, wulgarnych i naruszających dobre obyczaje, również w postaci odnośników (linków). Powyższe dotyczy także odnośników do programów i innych materiałów chronionych prawami autorskimi. Należy bezwzględnie unikać prezentowania poglądów politycznych, religijnych i światopoglądowych zarówno własnych, jak też krytykowania w jakiejkolwiek formie poglądów czy postaw innych osób.

2.3. Zabrania się używania wielu kont przez tę samą osobę (nie dotyczy to administratorów i moderatorów, jeśli potrzebne jest to w celach administracyjnych lub testowych). Utworzenie sobie drugiego lub kolejnego konta, gdy jedno z kont zostało zbanowane powoduje stałe zbanowanie wszystkich kont danego użytkownika i zablokowanie możliwości rejestracji.

2.4. Zabronione jest zamieszczanie na Forum komercyjnych reklam bez zgody Administratorów czy Moderatorów.

2.5. Zabronione jest oskarżanie lub dyskredytowanie innych Forumowiczów, w szczególności zaś, gdy oskarżenie oparte jest na kłamstwach lub zmanipulowanych faktach. Zabronione są także wszelkie działania wywołujące kłótnie.

2.6. Ewentualne spory pomiędzy Uczestnikami powinny być przedstawiane Administratorom lub Moderatorom w celu rozstrzygnięcia. Wszelkie kłótnie czy zachowania sprzeczne z pkt. 2.1. na Forum spowodują reakcję Administratorów lub Moderatorów w formie decyzji porządkowych.

3. Pisanie na Forum

3.1. Zakładanie nowego tematu powinno być poprzedzone:
- przeczytaniem instrukcji obsługi,
- sprawdzeniem, czy podobny temat w ostatnim czasie nie był poruszany. Dotyczy to również zapoznania się z treścią istniejących postów.
Nieprzestrzeganie powyższych zasad będzie karane zakazem pisania na forum (ban).
Należy również zamieścić temat w odpowiednim dziale Forum.

3.2. Nadając tytuł tematowi należy sformułować go tak, aby możliwie precyzyjnie określić treść danego tematu.

3.3. Pisanie w istniejących tematach powinno ograniczyć się do treści istotnych.

3.4. Piszący na Forum winni przestrzegać zasad ortografii i gramatyki oraz jasnego wyrażania się. Każdy piszący powinien sprawdzić napisaną wiadomość i w miarę potrzeby poddać edycji błędy. Powyższe dotyczy również użycia polskich znaków dialektycznych.
Wyjątkiem nieużywania polskich znaków dialektycznych jest korzystanie z innych systemów operacyjnych nie posiadających tych znaków.Nie zwalnia to jednak z nieprzestrzegania ogólnych zasad polskiej pisowni.

3.5. Zdania zawsze zaczynamy dużą literą i używamy interpunkcji.Zwiększa to przejrzystość wypowiedzi.

3.6. Niektóre działy mogą mieć dodatkowe regulaminy i do nich również należy się stosować.

3.7. Porad udziela się na forum tak, aby problem i jego ewentualne rozwiązanie widoczne było dla każdego użytkownika.

4. Zasady porządkowe

4.1. Administratorzy i Moderatorzy mają prawo do edytowania, przenoszenia lub kasowania wątków lub tematów, naruszających zasady Regulaminu.

4.2. W przypadkach istotnych naruszeń zasad określonych w Regulaminie Administratorzy i Moderatorzy będą stosować wobec winnych decyzje osobowe w formie upomnień, ostrzeżeń, poważnych ostrzeżeń do zablokowania możliwości pisania na Forum (ban). Ban może być czasowy lub stały.

4.3. Interpretacja poszczególnych punktów Regulaminu, określenie czy i w jakim stopniu doszło do naruszenia Regulaminu, jak i decyzje porządkowe należą tylko i wyłącznie do Administratorów i Moderatorów, są ostatecznie i nie podlegają dyskusji.

4.4. Zastosowanie każdej decyzji osobowej uzależnione będzie od stopnia przewinienia oraz poprzednich przewinień. Decyzja o wymierzeniu kary bana podejmowana będzie kolegialnie, a w uzasadnionych przypadkach może być oznajmiana na Forum.

5.Postanowienia końcowe

5.1 Każdy użytkownik ma prawo skontaktować się z Administratorem tego forum jeśli uzna to za stosowne.Adres do korespondencji to zapek1200@op.pl
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Zablokowany