Kupię zestaw naprawczy silnika

Awatar użytkownika
Roy
Zapomaniak
Posty: 1255
Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Post autor: Roy »

no właśnie ;) jeść nie woła a nie wiadomo kiedy się może przydać :)
A biker`s work is never done...
Awatar użytkownika
Marek
Zapomaniak
Posty: 605
Rejestracja: niedziela, 2 lis 2008, 16:46
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Marek »

no właśnie, tak że .... w razie niemca.... jest heh
ZAPOR - służba w mundurze
Awatar użytkownika
zwierzak6
Zapomaniak
Posty: 90
Rejestracja: piątek, 5 wrz 2008, 21:46
Lokalizacja: Otwock

Post autor: zwierzak6 »

chłopaki kombinujecie jak konie pod górę. kupujecie kompletne tłoki od poloneza/dużego fiata lub malucha nominały 77śr.koszt 100zł(maksymalnie) szlifujecie cylindry na 77śr. koszt 50 zeta za szt. czyli 200 za całość i macie za 300zł komplet nowych tłoków i cylindrów. acha jest jeszcze delikatna przeróbka w głowicy jeżeli są tłok i od poloneza/fiata wypukłe. trzeba delikatnie wyszlifować taki nadlew w komorze spalania. a jak tłoki są płaskie (stare od pf125)to nic nie robimy. a w maluchowskich trzeba dorobić tulejki sworznia w korbowodach bo są mniejsze, ale i tak myślę że cała operacja się opłaca. ostatnio na allegro widziałem tłoki płaskie od dużego fiata bez pierścieni za 49 zeta 4 szt.
lysy6961
Zapaleniec
Posty: 303
Rejestracja: poniedziałek, 22 mar 2010, 12:01

Post autor: lysy6961 »

a waga takich tłoków jest chociaż podobna do zapkowych?
Awatar użytkownika
zwierzak6
Zapomaniak
Posty: 90
Rejestracja: piątek, 5 wrz 2008, 21:46
Lokalizacja: Otwock

Post autor: zwierzak6 »

nie ważyłem, ale tak na oko są chyba nawet ciut lżejsze od zapa

Dodane po 1 minutach:

mogę jutro zważyć i wrzucić na forum.wagę zaporowych, poloneza i malucha
zaz1200

Post autor: zaz1200 »

zwierzak sa tam gdzieś u Ciebie dostępne tloki w cenie o której piszesz?
lysy6961
Zapaleniec
Posty: 303
Rejestracja: poniedziałek, 22 mar 2010, 12:01

Post autor: lysy6961 »

zwerzak, było by fajnie;))
Awatar użytkownika
zwierzak6
Zapomaniak
Posty: 90
Rejestracja: piątek, 5 wrz 2008, 21:46
Lokalizacja: Otwock

Post autor: zwierzak6 »

chłopaki popatrzcie na allegro np. te http://allegro.pl/tlok-tloki-fiat-125p- ... 80265.html cale 70zł. za komplet 4 szt. ze sworzniami i pierścieniami

Dodane po 11 minutach:

tutaj za 80zł komplet

Dodane po 24 sekundach:

http://allegro.pl/tloki-fiat-125p-125-p ... 21752.html
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Post autor: Fido »

Nawet niedrogo.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
zaz1200

Post autor: zaz1200 »

szkoda ze nie płaskie:( dużo trzeba podebrac alu z głowicy? sworznie pasują srednicą?
Awatar użytkownika
zwierzak6
Zapomaniak
Posty: 90
Rejestracja: piątek, 5 wrz 2008, 21:46
Lokalizacja: Otwock

Post autor: zwierzak6 »

witam, waga tłoków zapa-34gr ,waga poloneza -36gr, waga malucha 32gr. wymiary tłoków podam później. od razu mogę powiedzieć że tłoki od malucha są dłuższe.śr.sworznia od poloneza jest taka sama jak zapowska, od malucha zaś mniejsza.
melon
Zapomaniak
Posty: 110
Rejestracja: sobota, 10 sty 2009, 19:50

Post autor: melon »

panowie dziwie sie że pchacie sie w ruskie zestawy jak zakladac to tylko maluchowskie tłoki jakosciowo dużo lepsze oczywiscie nie rzemiosło jak kupowac to tylko oryginały z gorzyc
mancin
Zapaleniec
Posty: 315
Rejestracja: środa, 11 lut 2009, 09:44

Post autor: mancin »

Mam pytanie odnośnie tulejek w korbowodach . W końcu ruszyłem z moim silnikiem i zonk - tłoki w cylindrach mam węższe od cylindrów o jakieś 1,5 milimetra , normalnie z góry widać szparę . Tłok lata na boki w cylindrze ...dramat. Wygląda jakby n-ty szlif i nominalne tłoki . Nie wiem kto to był, ale ten kto to składał...jeszcze mam uszczelki dołożone między cylindrem a głowicą .Najgorsze,że to całkiem ładnie chodziło. Teraz- co z tymi tulejkami - da się to samemu zrobić czy raczej zdać się na fachmena w warsztacie?.
Jaki jest koszt wymiany tulejek brązowych ?
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Post autor: Fido »

Zrobią ci to fachmani.
Korbowody i sworznie weź.
Kosztów nie znam ale nie drogo cię to wyniesie.
Tulejki muszą być w osi i sam tego nie zrobisz.

Na mojej stronie masz wymiary cylindrów i tłoków w dziale serwis.
Kliknij baner forum a wejdziesz na nią.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
melon
Zapomaniak
Posty: 110
Rejestracja: sobota, 10 sty 2009, 19:50

Post autor: melon »

Dokladnie tak jak pisze Fido os sworznia musi buc równolegla do osi mocowania korbowodu (tam gdzie siedza panewki)
ODPOWIEDZ