Osprzęt kierownicy

ODPOWIEDZ
marcinsud
Zapomaniak
Posty: 257
Rejestracja: poniedziałek, 16 lut 2009, 22:40

Osprzęt kierownicy

Post autor: marcinsud »

Witam!
Kupie osprzęt kierownicy. Od jakiegokolwiek motocykla, kierownicę będą dopiero giął, więc średnica nie ma znaczenia. Ważne by były przełączniki świateł, sygnał wiadomo standard najlepiej zintegrowany z rączkami i niedrogi, nie musi być jakiś wypas byle działał.
Awatar użytkownika
koczu
Zapomaniak
Posty: 69
Rejestracja: czwartek, 26 lut 2009, 21:17
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: koczu »

Piszesz ,że średnica nie ma znaczenia ,hm...
Osprzęt na kierownicę motocykla ma dwa rozmiary calową ,i metryczną .Jedno do drugiego i na odwrót nie pasuje ,trzeba by przerabiać ,a to już bezsensu .Napisz jaka kwota wchodzi w grę ?? .Mam kolegów co mają trochę gratów od rożnych motocykli,bo je naprawiają i sprowadzają rozbite .Więc na pewno coś się znajdzie ,ale muszę znać konkretnie na jaką kierę ten osprzęt i ile masz kasy na do do wydania .pozdrawiam
Idę naprzód, do celu.
Drogi mej nie wytyczy
Ni głos werbla, ni cytra,
Póki starczy mi siły,
Idę po następne pół litra.!!
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Post autor: Błażej »

Metalowe, czy plastikowe?
Z przełącznikiem świateł, czy z przełącznikiem i wyłącznikiem świateł?
Z przyciskiem startera i załączania silnika?
Mało konkretów podałeś i w tej chwili, to nawet przełącznik od komarka odpowiada opisowi (przełącznik świateł jest :D)
Na każdym motobazarze mają tego na tony. Najlepiej sam sobie dobierz.
Najtaniej to chyba będziesz mieć jawę/mz. W tej drugiej były metalowe, nadające się do polerowania.
Tylko one wyłącznik świateł miały w stacyjce. W kierownicy tylko przełączanie.
Do tego zwróć uwagę, jak to załączanie jest realizowane! Żeby potem nie kombinować.
Nie wiem, czy komba to najlepsze rozwiązanie.. Jak ci strzeli klamka, albo pompka (jeśli planujesz hydraulikę), to naprawa może wynieść więcej, niż zakup innego kompletu. A wtedy kombinowanie z elektryką...
marcinsud
Zapomaniak
Posty: 257
Rejestracja: poniedziałek, 16 lut 2009, 22:40

Post autor: marcinsud »

hydrauliki nie planuję, bo to nie do zapa, tylko do starej wsk 175 1973, kierownicę będę nową giął (stara jest pordzewiała i przy czołowym z samochodem trochę się zgięła), a uchwyty do niej dorobić to chwila moment, więc sobie pomyślałem, że unowocześnię trochę kierownicę. Takie od ETZ by stykły w sumie. Dlaczego więc pytam tutaj, zamiast latać po allegro i motobajzlach? Ano pomyślałem sobie, że dam zarobić komuś z forum. Jak z kasą? No wiadomo im taniej tym lepiej.

Wymieniam, bo na kierownicy już miejsca nie ma od tych przełączników (po dołożeniu przełącznika kierunkowskazów nie dosięgałem do innych etc.). Reasumując kierunkowskazy, włącznik i przełącznik świateł (chcę się pozbyć tego ze stacyjki), klakson i to było na tyle z tego co pamiętam mz etz 250 miała te bajery.

Ile mogę dać to zależy od stanu głównie.
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Post autor: Błażej »

Nie. Mz miała wyłącznik świateł w stacyjce. Tam jest tylko przełącznik świateł, wyłącznik kierunkowskazów, klakson i błyskanie światłem.
Podobnie jest chyba w jawie.
Do tego niektóre zestawy mają jeszcze zabudowane ssanie. Więc sam decyduj. A najlepiej to zaopatrz się w zestaw razem z kierownicą. I po sprawie.
marcinsud
Zapomaniak
Posty: 257
Rejestracja: poniedziałek, 16 lut 2009, 22:40

Post autor: marcinsud »

w sumie racja po cholerę męczyć się na giętarce skoro można cała kierownicę sobie załatwić. Dzięki wszystkim w takim razie temat można usunąć, całą kierownicę dorwę sobie jakoś.
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Post autor: Błażej »

http://www.allegro.pl/show_item.php?ite ... 05#gallery
Powinno ci pasować. Wprawdzie bez kierownicy, ale o te nietrudno.
marcinsud
Zapomaniak
Posty: 257
Rejestracja: poniedziałek, 16 lut 2009, 22:40

Post autor: marcinsud »

Dzięki wielkie o takie coś mi chodziło, a kierownicę jednak będę giął z nierdzewki, bo oryginalna za mało szeroka jest dla mnie, bo trochę wysoki jestem i długie ręce mam, no i wiadomo o co chodzi ;]
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Post autor: Błażej »

W prawą obudowę wchodzi też rolgaz. Więc dokładnie sprawdź średnicę oryginału, by potem nie narobić sobie problemów.
marcinsud
Zapomaniak
Posty: 257
Rejestracja: poniedziałek, 16 lut 2009, 22:40

Post autor: marcinsud »

Jaką średnicę zewnętrzną ma kierownica dniepra? Standard czy calowa? Podejrzewam, że standard, ale warto się upewnić.
ODPOWIEDZ