REMONT SILNIKA

Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Re: REMONT SILNIKA

Post autor: Błażej »

Powiem ci, ze wtedy nie miałem dostępu do takich materiałów (był 94 lub 95 rok). Koniec końców spuściłem olej, odkręciłem ,oczyściłem, zasmarowałem uszczelkę jakimś hermetykiem, czy czymś takim i z uszczelką był spokój. Nie zapaćkałem gwintów, bo bałem się że nie odkręcę i trochę się po któryś śrubkach jeszcze pociło. Teraz jest już inny świat i dostępność środków i materiałów ;)
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
arsene
Świeżak
Posty: 21
Rejestracja: sobota, 3 maja 2014, 11:20
Lokalizacja: Przasnysz
Kontakt:

Re: REMONT SILNIKA

Post autor: arsene »

Zgadza się. Pierwszy raz wytargałem silnik z zaza w 90 tym roku. Nie miałem żadnych silikonów, nowych uszczelek. Założyłem starą uszczelkę i skleiłem ją hermetikiem.
Ale z tego co pamiętam była sztywniejsza i nie wyjeżdżała mi na rogach. Te aktualne uszczelki są jakieś bardziej sflaczałe. Np. mam takie pod pokrywę zaworów, które wyglądają jak gumki od weków.
Miłośnik staroci
http://zaporozec.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
mucha68
Fan4oo
Posty: 157
Rejestracja: poniedziałek, 5 gru 2011, 23:35
Lokalizacja: LEGIONOWO

Re: REMONT SILNIKA

Post autor: mucha68 »

No nareszcie coś się dzieje,jutro ,pojutrze przyjedzie blacharz i zabierze skorupę na warsztat.A w międzyczasie kupiłem nowe błotniki przednie.
MUCHA NA OSIE
Awatar użytkownika
mucha68
Fan4oo
Posty: 157
Rejestracja: poniedziałek, 5 gru 2011, 23:35
Lokalizacja: LEGIONOWO

Re: REMONT SILNIKA

Post autor: mucha68 »

Powiedzcie mi panowie,czy przyczyną tego że silnik gaśnie na wolnych obrotach może być to że dostaje za dużo paliwa?Najpierw ciężko go odpalić,jak odpali to chodzi równo,a po niedługim czasie zaczynają zwalniać obroty,i gaśnie.Nieraz zanim zgaśnie,dodam gazu i wtedy wali dymem jak lokomotywa.A i zauważyłem że z gaźnika kapie paliwo ,a jak odłączę dopływ paliwa wtedy pracuje ładnie równo,aż wypali całe paliwo z gaźnika .
MUCHA NA OSIE
zaz1200

Re: REMONT SILNIKA

Post autor: zaz1200 »

może masz odpływ z gażnka zapchany?
mancin
Zapaleniec
Posty: 315
Rejestracja: środa, 11 lut 2009, 09:44

Re: REMONT SILNIKA

Post autor: mancin »

-Dziurawy pływak
-źle ustawiony pływak
-uszkodzony lub zabrudzony zaworek odcinający dopływ paliwa do gaźnika.

ps.
w Zazie paliwko nie wraca do zbiornika, jeśli ma wylecieć z gaźnika to tylko do kolektora dolotowego
M-72, wersja Euro5
Awatar użytkownika
Roy
Zapomaniak
Posty: 1255
Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Re: REMONT SILNIKA

Post autor: Roy »

A pompa oryginalna z zaza i dobrze wydystansowana?
A biker`s work is never done...
Awatar użytkownika
mucha68
Fan4oo
Posty: 157
Rejestracja: poniedziałek, 5 gru 2011, 23:35
Lokalizacja: LEGIONOWO

Re: REMONT SILNIKA

Post autor: mucha68 »

Powiem ci szczerze że nie wiem,taka była i taką założyłem z powrotem
MUCHA NA OSIE
Awatar użytkownika
mucha68
Fan4oo
Posty: 157
Rejestracja: poniedziałek, 5 gru 2011, 23:35
Lokalizacja: LEGIONOWO

Re: REMONT SILNIKA

Post autor: mucha68 »

No ,odebrałem skorupę od blacharza.Teraz nareszcie jest to ZAZ 968 AE.
Załączniki
2015-07-04 21.18.15.jpg
2015-07-04 21.18.00.jpg
2015-07-04 21.17.41.jpg
MUCHA NA OSIE
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: REMONT SILNIKA

Post autor: Fido »

spox
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
mancin
Zapaleniec
Posty: 315
Rejestracja: środa, 11 lut 2009, 09:44

Re: REMONT SILNIKA

Post autor: mancin »

Normalnie porno!
Duzo było dziur ? Nadkola miałeś zdrowe (mocowania amorków) czy robiłeś?
M-72, wersja Euro5
Awatar użytkownika
mucha68
Fan4oo
Posty: 157
Rejestracja: poniedziałek, 5 gru 2011, 23:35
Lokalizacja: LEGIONOWO

Re: REMONT SILNIKA

Post autor: mucha68 »

Dziur nie było wiele,ale przód był nie oryginalny(od 968 M),więc został wymieniony na właściwy.Całe auto wypiaskowane,pomalowane podkładem.Nadkola były w porządku,mocowania amorów całe.Teraz znowu trzeba odłożyć pare tysi,i oddać do lakiernika,a do tej pory,do garażu ,pod plandekę :biggrin
MUCHA NA OSIE
ODPOWIEDZ