BLACK WARRIOR

O wszystkim i o niczym
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2909
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: Fido »

No to jak chcesz żeby ci równo pracował.
Byłbyś więcej pisał to by nie było tego tematu.
Teraz wiesz dlaczego proszę o konkrety.

Zap bez ssania ciężko pali (a nawet wcale).
Ale by to wiedzieć trzeba mieć minimum wiedzy na temat czterosuwów.
A bez filtra to nie praca tylko męka dla pieca.

By wyregulować gaźnik to musisz mieś filtr i zagrzany silnik.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
goldheart
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: niedziela, 13 mar 2011, 19:15

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: goldheart »

Du-di nie przytykalem paluchami tylko chcialem przegazowac
Du-Di
Stały Bywalec
Posty: 255
Rejestracja: niedziela, 18 wrz 2011, 12:27

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: Du-Di »

Czytaj ze zrozumieniem. Ja nie napisałem ze zatykasz tylko przytykasz ( przysłaniasz ) swobodny przepływ powietrza . Jeżeli ten przepływ jest ograniczony , przez filtr doń , To powietrze musi szybciej pędzić przez kanały ,a co za tym idzie ,że porywa więcej paliwa , skład jest ściśle określony.
goldheart
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: niedziela, 13 mar 2011, 19:15

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: goldheart »

chodzilo mi o to ze nie grzebalem nic przy wlocie powietrza na filmiku
goldheart
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: niedziela, 13 mar 2011, 19:15

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: goldheart »

a gdzie moge "wlaczyc" ssanie?
Du-Di
Stały Bywalec
Posty: 255
Rejestracja: niedziela, 18 wrz 2011, 12:27

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: Du-Di »

A czy szanowny kolega popatrzył na schemat gaźnika który jest na forum.
Jeżeli nie to zapraszam bo.... nie znam tego typu gaźnika ale moje zdanie jest takie . Na rysunku nr 26 zaznaczona ssanie , dźwignia 27/28 tym wyłączysz ssanie ,przesłona ma być w chorągiewkę i nie przesłaniać kanału powinno to być widać . Poniżej nr.4 oznaczono przepustnicę mieszanki , steruję nią dźwignia 1/2 . a śrubką nr. 3 regulujesz wolne obroty. Pomiędzy dzwigniami ssania i przepustnicy powinno być druciane cięgno .
goldheart
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: niedziela, 13 mar 2011, 19:15

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: goldheart »

dzieki za podpowiedzi,jutro bede sie bawil dalej :roll:
goldheart
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: niedziela, 13 mar 2011, 19:15

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: goldheart »

kto mi wyjasni dlaczego czesto spotykam sie ze zdaniem ze silnik zapka w trajce to nieporozumienie??
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: Błażej »

Duży, wysoki, ciężki, czyli całkiem pogarsza i tak niekorzystny już rozkład mas (silnik za tylną osią). Już zaporożcem ciężko się jeździło, jak bagażnik był pusty. A do tego słabowity, bo 40 - 45 KM, to niewiele.
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2909
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: Fido »

No i Zap jest jak Junak,co byś nie robił to i tak gdzieś cieknie olejem.
Czy to nieporozumienie że taki silnik w trajce ?
Nie, to tylko na trike.pl jeden ma uraz do tego silnika.

Może nie jest to najlepsza jednostka ale ładnie się prezentuje. :D
Szczególnie z tyłu.
Obrazek
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
zaz1200

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: zaz1200 »

mnie właśnie ten widok bojowej sylwetki silnika urzekł przed laty. Reszta jak w junaku :P
Awatar użytkownika
Roy
Zapomaniak
Posty: 1255
Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: Roy »

Garbusa silnik też duży i ciężki. Ja bym się dopatrywał kiepskich materiałów, z których go wymłodzili.
A biker`s work is never done...
Awatar użytkownika
mucha68
Fan4oo
Posty: 157
Rejestracja: poniedziałek, 5 gru 2011, 23:35
Lokalizacja: LEGIONOWO

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: mucha68 »

Błażej pisze:Duży, wysoki, ciężki, czyli całkiem pogarsza i tak niekorzystny już rozkład mas (silnik za tylną osią). Już zaporożcem ciężko się jeździło, jak bagażnik był pusty. A do tego słabowity, bo 40 - 45 KM, to niewiele.
W czasach gdy konstruowano ten silnik,40-45 KM to nie była mała moc,garbus z 1300 cm,miał 40 KM,Skoda 1000 MB z 1000cm miała 42-48 KM,nawet Golf I który jest o wiele nowszą konstrukcją 1100cm miał 50 KM,więc niema się co czepiać silnika Zaporożca który został opracowany w latach 60,a właściwie wersja 750cm w latach 50 i jego moc to 23 KM.
MUCHA NA OSIE
Awatar użytkownika
Roy
Zapomaniak
Posty: 1255
Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: Roy »

Dokładnie a Harley ile ma? Taki Shovel też ma moc w granicach 50-55 KM, a ludzie są w stanie zapłacić za taki syfiaty silnik kilka tysięcy. Syfiaty technicznie, tak jak Zap i tak jak Zap wizualnie piękny.
A biker`s work is never done...
ODPOWIEDZ