BLACK WARRIOR

O wszystkim i o niczym
Du-Di
Stały Bywalec
Posty: 255
Rejestracja: niedziela, 18 wrz 2011, 12:27

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: Du-Di »

Tam jest uszczelniacz , pewnie stracił swoją sprężystość. Możliwe że piasta koła ma wytarcia od simeringu , trzecia ewentualność to uszkodzenie mechaniczne , pęknięcie . Jak nie rozbierzesz to się nie dowiesz , i my też . Więc rękawy podwijaj i do dzieła , ważne że pali.
goldheart
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: niedziela, 13 mar 2011, 19:15

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: goldheart »

czyli nie obejdzie sie bez rozbierania silnika?
Du-Di
Stały Bywalec
Posty: 255
Rejestracja: niedziela, 18 wrz 2011, 12:27

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: Du-Di »

Ja tego w tym silniku nie robiłem ale , po zdjęciu koła/filtra da się chyba zdjąć pokrywę i wymienić uszczelniacz. A może pokrywy nie będzie trzeba zdejmować tylko wyrwać uszczelniać i wbić nowy? Przygotuj się do takiej pracy .
goldheart
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: niedziela, 13 mar 2011, 19:15

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: goldheart »

mam komplet uszczelek z alledrogo bedzie tam ten uszczelniacz\??
Du-Di
Stały Bywalec
Posty: 255
Rejestracja: niedziela, 18 wrz 2011, 12:27

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: Du-Di »

Ale mi zadałeś pytanie. Odpowiem nie wiem. Przejrzałem aukcję są tam dwa duże uszczelniacze tak jakby na przód i tył wału ale na 100% nie wiem . Z fotki coś mi wygląda że za duża średnica.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2909
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: Fido »

Uszczelniacze w komplecie są dwa.
Na wał od strony zamachu i na obudowę filtra oleju.
By zmienić ten drugi trzeba zdjąć całą pokrywę, inaczej się nie da.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
goldheart
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: niedziela, 13 mar 2011, 19:15

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: goldheart »

goldheart
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: niedziela, 13 mar 2011, 19:15

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: goldheart »

gdzie wyregulowac zeby nie gasnal na wolnych obrotach???
Awatar użytkownika
Michał
Zapomaniak
Posty: 123
Rejestracja: piątek, 18 lut 2011, 22:39
Lokalizacja: Gliwice

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: Michał »

u mnie z tym że mam dwu gardzielowy jest regulacja przy mocowaniu linki gazu po prostu reguluje się na stałe pewne otwarcie przepustnicy
Du-Di
Stały Bywalec
Posty: 255
Rejestracja: niedziela, 18 wrz 2011, 12:27

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: Du-Di »

Przed regulacją wolnych obrotów , ogranicz swobodny przepływ powietrza , jakiś filtr powietrza . A później ustawienie przepustnicy śrubą .
goldheart
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: niedziela, 13 mar 2011, 19:15

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: goldheart »

jak odpalalem to otworzylem do polowy przepustnice powietrza, moze byc to przyczyna ze gasnie??
goldheart
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: niedziela, 13 mar 2011, 19:15

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: goldheart »

????????????????

ADMIN.Nie ponaglamy na forum.Ostrzeżenie.
Twoje pytanie jest typu "Dotknąłem pilota i wyłączył się telewizor".
Czytaj i odpowiadaj na wcześniejsze posty,pisz konkretniej.
Du-Di
Stały Bywalec
Posty: 255
Rejestracja: niedziela, 18 wrz 2011, 12:27

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: Du-Di »

Na twoje pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi , moim zdaniem nie .
O swoim silniku wiesz niewiele , ciśnienie w cylindrach ,, 0 ,, informacji , zawory ,rozrząd też nic o tym nie wiesz. Układ zasilania i gaźnik pewnie też ma dużo do życzenia , czyszczenie dysz, kanałów paliwowo powietrznych, a zwłaszcza dysza wolnych obrotów, szczelność przepustnicy itp.
Zapłon, kopułka palec, świece , przewody. Co nowe a co do sprawdzenia . Widzisz ile czynników może być odpowiedzialne za wolne obroty, pewnie wszystkiego nie wymieniłem lub coś wymieniłem bez potrzeby.
Żeby silnik po przejściach pracował ,, jak zegarek ,, naprawdę trzeba mieć sporo wiedzy, i także cierpliwości.
goldheart
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: niedziela, 13 mar 2011, 19:15

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: goldheart »

nie pytam o prace jak zegarek, na chwile obecna pytam dlaczego moze gasnac
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2909
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: Fido »

Przecież Du-Di odpisał na twoje pytanie.
Proszę czytaj ze zrozumieniem bo temat poleci do kosza.
Zgasł bo czegoś nie zrobiłeś.
Co sprawdziłeś też nie piszesz.
Wróżkami nie jesteśmy.
Może piec miał taki kaprys.

Zgasł i co.
I tak stałeś i patrzyłeś na niego ?
Du-Di ci wyliczył kilka istotnych rzeczy.

I zdania zaczynamy DUŻĄ literą.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
goldheart
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: niedziela, 13 mar 2011, 19:15

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: goldheart »

Fido. po pierwsze mowilem ze jestem zielony w temacie , i jedyne czym dysponuje to pare kluczy i sporo checi zeby zrobic jakiegos sprzeta z tym silnikiem. wiec stad moje idiotyczne pytania, a co do kropek i przecinkow to ja wiem ze jestem modem ale to chyba nie ELEKTRODA. :lol: :lol: :lol:
Du-Di
Stały Bywalec
Posty: 255
Rejestracja: niedziela, 18 wrz 2011, 12:27

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: Du-Di »

To , że przepustnica otwarta w połowie nie ma znaczenia i silnik gasnąc nie powinien.
A co zrobiłeś aby go ponownie uruchomić ? Pompowałeś ( polałeś do gaźnika ) paliwo, może wypala z komory pływakowej a pompa nie podaje . Może podaje za dużo i zalewa silnik . Uwierz ,że trudno poradzić w czymś jeżeli informacja o kłopotach nie jest dokładna. To że jesteś jak sam piszesz ,, zielony ,, nie zwalnia cię z opisania problemu dokładnie możesz mylić nazewnictwo, ale musisz się starać wszystko nazywać ,, po imieniu,, . Nie łam się to przyjazne forum jak dla mnie to drugie na którym panuje pozytywna atmosfera.
goldheart
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: niedziela, 13 mar 2011, 19:15

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: goldheart »

odpalilem "gazujac" pochodzil chwilke i zgasnal co widac na filmiku.
jak odpale i "gazuje" to chodzi.
ps. przy pompie paliwa jest taka dzwignia, ma byc na dole czy na górze?
Du-Di
Stały Bywalec
Posty: 255
Rejestracja: niedziela, 18 wrz 2011, 12:27

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: Du-Di »

Ta dźwignia to ręczne pompowanie paliwa, sprężyna powinna utrzymywać ją w odpowiednim położeniu. W tym modelu o ile pamiętam to dźwignia w górze.
Zrób próbę , naciskaj dźwigną w dół ,i zobacz czy tryska paliwo z przewodu , jeżeli naciskanie nic nie daje , to lekko przekręć wałem po to by krzywka na wałku odsunęła się od popychacza pompy ,i wtedy przejdziesz na pracę ręczną . Możliwe że zaworki w pompie nie trzymają , Jak dla mnie to problem z paliwem .
goldheart
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: niedziela, 13 mar 2011, 19:15

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: goldheart »

sprezynki tam niemam, moge ustawic w gorze lub na dole a pompka dziala. przed odpalaniem nie wlewalem paliwa do gaznika, silnik sam pociagnal z karnistra
Du-Di
Stały Bywalec
Posty: 255
Rejestracja: niedziela, 18 wrz 2011, 12:27

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: Du-Di »

Ta sprężyna jest wewnątrz pompy. Na takim trzpieniu w dolnej części pompy. Zrób tak jak pisałem zdejm przewód idący do gaźnika , naciskaj w dół tą dźwignią i zobacz czy paliwo wypływa z pompy. Dźwignia ta powinna moim zdaniem samoczynnie wracać na swoją pozycję górną . Inne pompy np samochodu Nysa miały podobne lecz działanie było odwrotne , pompowało się do góry. Myślę że na początek sprawdzenie i czyszczenie pompy, sprawdzenie szczelności zaworków, sprawdzenie stanu membrany , czy nie ma dziurek a także sprawdzenie stan popychacza pompy i ile mm. wychodzi z korpusu podczas obrotu wałem . I tu zamilknę bo nie pamiętam chyba 6 mm , ale w jakim położeniu wał ??? Nie wiem.
goldheart
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: niedziela, 13 mar 2011, 19:15

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: goldheart »

a to ta pompka dziala i sprezynka w srodku tez jest, ruszajac dzwignia gora-dól tryska paliwo. i jak silnik pracuje to widac ze idzie w przewodach paliwo
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2909
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: Fido »

goldheart pisze:...... a co do kropek i przecinkow to ja wiem ze jestem modem ale to chyba nie ELEKTRODA. :lol: :lol: :lol:
Może i nie ale to nie znaczy że tu jest wolna amerykanka.
Jestem zdania, że zwracać się do kogoś należy zawsze z szacunkiem. Tak mnie wychowano i tak uczono w szkole. Dotyczy to także (wg mnie of kors) mowy pisanej. Dlatego staram się zawsze pisać po polsku, bez błędów i tego samego oczekuję od forumowiczów.

Nie piszesz czy tylko gaśnie na zimnym czy i na ciepłym silniku.(90 st.c).
Nie piszesz czy masz założony filtr powietrza.

Według tego co piszesz to wina gaźnika.
Wyreguluj.
Jak nie potrafisz to daj komuś zarobić.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
goldheart
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: niedziela, 13 mar 2011, 19:15

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: goldheart »

byla to pierwsza odpalka na zimno, a i filtra powietrza tez niamam.
Du-Di
Stały Bywalec
Posty: 255
Rejestracja: niedziela, 18 wrz 2011, 12:27

Re: BLACK WARRIOR

Post autor: Du-Di »

Dla tego pisałem abyś ograniczył swobodny przepływ powietrza. Jednak przeglądając filmiki na Y....e. widziałem że , dwie próby odpalania i przy jednej brak było filtra a silnik pracował równo , przy drugiej też brak filtra , a gostek przytykał wlot powietrza palcami.
ODPOWIEDZ