Filmy o Zapach

Poszukiwanie wynalazków
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Post autor: Fido »

Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
szaszatis
Europa
Posty: 38
Rejestracja: poniedziałek, 3 sty 2011, 16:11

Post autor: szaszatis »

"Aprító-és Jonoka kell válnia az új export árucikkek Cool
És mit látok! Magyarország valószínűleg nem túl sok tiszteletben látnivalók. Jonok a jonok de pseudocruiser néz Vector 150, NSU kalucsni a hypertrophia "


Please English!

Dodane po 1 minutach:

Sorry!


Please English:

"Choppery z Jonoka powinny się stać naszym nowym towarem eksportowym Cool
A co ja widzę! Chyba na Węgrzech to nie mają zbyt dużego szacunku dla zabytków. Jonok jak jonok ale pseudocruiser wyglądem przypominający Wektora 150 z NSU Kalosza to przerost Rolling Eyes"
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Post autor: Fido »

Zabytki będą w cenie,trzeba czasu.

English.
Landmarks will be included in the price, you have the time.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
zaz1200

Post autor: zaz1200 »

to nie zap...ale http://www.youtube.com/watch?v=td80nx0H ... re=related

Dodane po 11 minutach:

http://www.youtube.com/watch?v=tYRXkUeD ... re=related czy on ma takie długie kolektory dolotowe? :shock:
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Post autor: Błażej »

Garbus z jednym gaźnikiem ma generalnie długie kolektory, bo z centralnego gaźnika kolektory dochodzą do głowic, które są najdalej wysuniętymi na boki częściami silnika:
http://brzeg.szybkooferty.pl/vw-garbus-1-5/579295.html
Tutaj gaźnik jest jeszcze dodatkowo wysunięty przed przednie podciągi ramy. Swoją drogą, ciekawe, jak długo to popracuje bez żadnego filtra zasysając to, to poderwie przednie koło...
Poziome gaźniki były stosowane w sportowych wersjach silników gaźnikowych i pracowały przykręcone bezpośrednio do głowicy, więc jego złożenie z tak długim dolotem, mija się chyba z celem.
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Awatar użytkownika
i_luciferi86
Zapomaniak
Posty: 114
Rejestracja: poniedziałek, 10 sie 2009, 22:58

Post autor: i_luciferi86 »

Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Post autor: Fido »

Czego to ludzie nie wymysla :lol:
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Juras
Zapomaniak
Posty: 207
Rejestracja: czwartek, 25 lis 2010, 23:58

Post autor: Juras »

Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Post autor: Błażej »

Było:
http://www.youtube.com/watch?v=uTeHBoc2 ... re=related
???
Ma ładnie wszczepione serce z zapa.
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Awatar użytkownika
Roy
Zapomaniak
Posty: 1255
Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Post autor: Roy »

Zapewne było bo pod filmikiem 1. komentarz to Fido ;)
A biker`s work is never done...
Awatar użytkownika
i_luciferi86
Zapomaniak
Posty: 114
Rejestracja: poniedziałek, 10 sie 2009, 22:58

Post autor: i_luciferi86 »

Juras
Zapomaniak
Posty: 207
Rejestracja: czwartek, 25 lis 2010, 23:58

Post autor: Juras »

Ciekawe, ile by na takiej butli przekulał ?
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Post autor: Błażej »

Widziałem malucha jeżdżącego na takiej "instalacji". Nie chciałbym się znaleźć z pobliżu takiego auta...
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
mancin
Zapaleniec
Posty: 315
Rejestracja: środa, 11 lut 2009, 09:44

Post autor: mancin »

CZy ja wiem, dopóki silnik chodzi to zasysa ten gaz i jest bezpiecznie :):)
Podobno trudniej zniszczyć butle z gazem niz bak z benzyną.
Pomijajac bezsens myślenia o zakładaniu gazu do motoru to oryginalne gniazda zapora nie popracowałyby długo na gazie ,
Ale ciekawostka jest :)
Awatar użytkownika
Gomez
Zapomaniak
Posty: 256
Rejestracja: środa, 19 lis 2008, 18:44

Post autor: Gomez »

Ten gaz z butli jest wypuszczany w stałej dawce niezależnie od obrotów, jakby go chwilę potrzymał na wyższych obrotach, AFR by spadł masakrycznie i tłoki by szybko popłynęły.

Już ciekawiej by było gdyby napędzał go oparami benzyny, coś jak vapor engine :)
Powolny jeździec :)
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Post autor: Błażej »

Holzgas :rotfl: Jak w czasie wojny :D
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Awatar użytkownika
i_luciferi86
Zapomaniak
Posty: 114
Rejestracja: poniedziałek, 10 sie 2009, 22:58

Post autor: i_luciferi86 »

Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Post autor: Fido »

Czyżby zap z wózkiem ?
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Juras
Zapomaniak
Posty: 207
Rejestracja: czwartek, 25 lis 2010, 23:58

Post autor: Juras »

Chyba z wózkiem.Szkoda,że tylko jedna fotka.
zaz1200

Post autor: zaz1200 »

a mnie się marzy coś takiego...BMW i Zundappy sahary nie dorastają do pięt..sami zobaczcie...
http://www.youtube.com/watch?v=oN_1zjHWLKw
lysy6961
Zapaleniec
Posty: 303
Rejestracja: poniedziałek, 22 mar 2010, 12:01

Post autor: lysy6961 »

Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Post autor: Błażej »

Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
mancin
Zapaleniec
Posty: 315
Rejestracja: środa, 11 lut 2009, 09:44

Post autor: mancin »

To sprężanie jest po tych modyfikacjach czy przed?
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Post autor: Błażej »

Ot, trzeba się było języków uczyć :D
Jest to prezentacja silnika zaporożca przerobionego na 1.4 litra. Średnica tłoka 82 mm, skok 66 mm. Stopień sprężania 9.2. Gaźnik Solex 21083, w którym pracuje tylko pierwsza gardziel. Bezprzerywaczowy zapłon elektroniczny na bazie rodzielacza do Tawrii. W czasie testu sprężania osiągnięto około 12 atmosfer.
Przerobiono głowice. Zmniejszono komorę spalania poprzez stoczenie nadlewu o 5 mm (widać na filmie, że wanienka jest wyraźnie spłycona). Osłony popychaczy skrócono o 6 mm. Cylindry skrócono o 1 mm. Tłoki pochodzą z chevroleta nivy. Z cylindrów usunięto jedno zebro i przetoczono, by wszedł w głębszą głowicę.
Tak przerobionym autem, właściciel jeździł przez dwa lata tylko z domu do pracy i z powrotem po 1.5 km. Nie rozgrzewał specjalnie silnika, jeździł na półsyntetycznym oleju. W tak przerobionym silniku zużycie paliwa spadło o połowę w porównaniu do nieprzerobionego*. Jeśli zastosować tłoki o płaskich denkach bez komory spalania, to można dodatkowo zwiększyć stopień sprężania do 10.

*- w to aż trudno uwierzyć
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...

W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
ODPOWIEDZ