Projekt X (już nie jamnik)

Przywitałeś się?
To teraz się pochwal swoim Zapem.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Żeby dopasować z passata to trzeba na szrocie pracować.
Jeździ się czasami i obsługa niezbyt miła i chętna.
A ceny ?
Lepiej nie mówić (chodzi mi o te najbliżej mojego miejsca zamieszkania).
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Du-Di
Stały Bywalec
Posty: 255
Rejestracja: niedziela, 18 wrz 2011, 12:27

Re: Projekt X

Post autor: Du-Di »

Właśnie czasami tak napiszę jak by wszyscy mieli dostęp do altków taki jak ja . Jednak dla siebie też przymierzałem pełne , grube tylko że z alu.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Znów chwilowa przerwa w pracach.
Lenia mam jakiegoś :whistle

Ale przyszły już półki.
Teraz tylko szlifnąć je na magnesówce,poszurać papierem i wysyłać do chromowania.
Tyle że funduszy brak :oops:
Załączniki
Półki.jpg
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Oj coś ciężko mi to wszystko idzie.
Uchwyty altka skończone,tylko zostało dobrać długość paska.
20130220903.jpg
Wstępne pasowanie całej jednostki napędowej.
Wyszło ciut za ciasno,będę musiał skrócić wałek odbiorczy przekładni o jakieś 3-4 mm.
20130220900.jpg
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

No i przez wakacje nic nie ruszyłem a zaraz wyjazd na dojczland.
Ale po powrocie ostro się wezmę.
Już dużo nie zostało.
Dumam nadal nad jakimś lepszym zbiornikem.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Nadszedł czas ściągnąć kołderkę z projektu 8-)
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Zabieram się za przód.
Półki idą do wiercenia otworów pod risery i szlifnę je na magnesówce.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Juras
Zapomaniak
Posty: 207
Rejestracja: czwartek, 25 lis 2010, 23:58

Re: Projekt X

Post autor: Juras »

No to pochwal się ,jakie masz te risery ,czy dopiero dajesz je dotoczyć.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

A to wziąłem bo były pod calową kierę.
Załączniki
risery.jpg
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Odebrałem półki ze szlifu.Teraz tylko wspawać sztycę i pochromować.
Pytałem o koszty,krzyknęli 200 zł za obie. :scratch
Nie za wiele ?
Projekt X półki.jpg
Posty o riserach przeniosłem tu
http://www.zapek.odt.pl/viewforum.php?f=19" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Zap już na warsztacie.
Zap 01.jpg
Zap 02.jpg
Nowe półki,nowe problemy ale wszystko do ogarnięcia. 8-)
Wszystko trzeba od nowa przerabiać.
Ośka za krótka a przedłużone lagi trzeba teraz ciąć na orginalną długość.
Ta kiera mi teraz nie pasi. :głupek
Kolejne wydatki.
Ehhh.....
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Juras
Zapomaniak
Posty: 207
Rejestracja: czwartek, 25 lis 2010, 23:58

Re: Projekt X

Post autor: Juras »

Nie myślałeś o tym,żeby opuścić i wydłużyc trochę zbiornik paliwa?Miejsca jest chyba sporo?Moim zdaniem miałby bardziej agresywny wygląd.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Opuścić już się nie da.
Wisi milimetr od ramy.
A o przedłużeniu myślę cały czas,choćby wizualnym.
Ogólnie to mam ochotę na inny, z VZ800 ale cena zabija, 1000 zł :rany
Załączniki
3749674425.jpg
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Juras
Zapomaniak
Posty: 207
Rejestracja: czwartek, 25 lis 2010, 23:58

Re: Projekt X

Post autor: Juras »

Podobała mi się bardzo linia zbiornika w Twoim "Arlen Ness",niziutko przy głowicach, z góry konkretna szerokość,a z boku ten piękny kształt łezki,która nadawała całej lini motocykla obłędny wygłąd.
Zima długa,więc masz sporo czasu nad koncepcją wyglądu kształtu zbiornika,bo moim zdaniem linia i kształt zbiornika w dużej mierze wpływają na końcowy efekt motocykla.
A właśnie ,gdzie zginął "Arlen Ness",ponoć sprzedałeś go do Nowego Sącza. I ? ??
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

No właśnie,zbiornik to bardzo ważna rzecz w wyglądzie motocykla.
Gdyby ten ze zdjęcia był połowę tańszy to już bym go łykną.
Po Arlen Ness słuch zaginął.
Mam tam kumpla,jeździ na zloty okoliczne i też go nigdy nie widział.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

No i przód pomierzony.
Tylko powiercić otwory na mocowanie lampy i zderzaki ogranicznika.
Rury lag będę musiał skrócić o 40 mm by tak nie sterczały.
169.jpg
175.jpg
176.jpg
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Szprot(Michał)
Zapomaniak
Posty: 136
Rejestracja: sobota, 9 cze 2012, 19:58
Lokalizacja: Podlipie (Małopolska)
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Szprot(Michał) »

Bardzo ładnie się ten przód prezentuje z tą kierownicą.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Tyle że troszkę daleko ta kiera.
Może kiedyś zmienię risery na takie podgięte, wtedy będzie ideał. :biggrin
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Juras
Zapomaniak
Posty: 207
Rejestracja: czwartek, 25 lis 2010, 23:58

Re: Projekt X

Post autor: Juras »

Ah ten brak kasiory.Też kiedyś,zmienię na podgięte.Szukamy !!
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Szukamy.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Zapor1200
Zapomaniak
Posty: 214
Rejestracja: niedziela, 4 sty 2009, 10:05

Re: Projekt X

Post autor: Zapor1200 »

Kurde, nie było mnie jakiś czas na zapforum i proszę, powstaje nowa maszyna. Sukcesów Fido, sukcesów!
....nie ma nic piękniejszego od motóra oprócz innego motóra!!!!!!!
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Co to za sukces jak człowiek składa i zaraz znów rozbiera.
Coś tam się pcha ten wózek do przodu pomalutku.
Półki już powiercone i czekają na kuriera.
Jadą na odnowę biologiczną i upiększanie. :biggrin
Rury lag przygotowane do skrócenia.
Jak to poskładam to biorę się za podnóżki,wydechy i mocowanie aku.
Ugaduję z gościem nówkę aparat zapłonowy.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Zapor1200
Zapomaniak
Posty: 214
Rejestracja: niedziela, 4 sty 2009, 10:05

Re: Projekt X

Post autor: Zapor1200 »

Aku mam pod siedzeniem, jest to dobre rozwiązanie pod względem estetycznym ale kłopotliwe w przypadku wymiany. Trzeba zdejmować tylne koło i demontować błotnik lub wyjmować piecyk :shock: ja wybieram opcję z kołem :sm
....nie ma nic piękniejszego od motóra oprócz innego motóra!!!!!!!
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

A ja się właśnie nad tym zastanawiam.
Wzdłuż wchodzi od góry ale będzie kolidował z przyszłym błotnikiem.
Pewnie dam go w poprzek,ale jak piszesz do montażu i demontażu będzie trzeba zdejmować koło.
Pomyślę nad tym jak przód złożę bo chwilowo na klockach stoi.
Czekam na półki.
Miało być dwie stówy a po wysyłce okazało się że cena 50% w górę :shock:

Zanim wezmę się za aku to jeszcze wydechy mus wykminić by ustawić podnóżki.
Myślę że rura fi 30 mm będzie ok.
A tłumiki ?
Może kiedyś coś się dospawa. :biggrin
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X

Post autor: Fido »

Złożyłem do kupy skróconą przednią zawiechę.
Półek nadal brak. :sad
Załączniki
Lagi.jpg
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
ODPOWIEDZ