Projekt X (już nie jamnik)

Przywitałeś się?
To teraz się pochwal swoim Zapem.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X (Jamnik)

Post autor: Fido »

Temat ma mi ogarnąć zaprzyjaźniony tokarz.
Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X (Jamnik)

Post autor: Fido »

Kastracja Jamnika na razie przebiega bez komplikacji.
Na razie, bo tu rosną następne.
Amor się nie mieści, aku do zmiany na węższe i ten nieszczęsny błotnik.
Będzie trudno to dopasować.
W tej chwili tak to wyglądąda.
Już mi się zaczyna pomału podobać ten ZAP. :biggrin
Załączniki
IMG_20200104_161009.jpg
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
greg
Zapomaniak
Posty: 171
Rejestracja: środa, 10 lut 2016, 14:27

Re: Projekt X (Jamnik)

Post autor: greg »

ZAP forever? :)
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X (Jamnik)

Post autor: Fido »

Jo.
Zap wiecznie żywy i w przeróbkach.
A co.
Trza coś kminić by się nie nudzić.
Może będzie lepiej, okaże się. :szud1
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
lysy6961
Zapaleniec
Posty: 303
Rejestracja: poniedziałek, 22 mar 2010, 12:01

Re: Projekt X (Jamnik)

Post autor: lysy6961 »

Ramę też skracasz czy tylko przesuwasz koło?
Ok nie było pytań widzę ze ramy się już nie da skrócić.
Działaj!! U mnie ospa panuje więc wszyscy w domu siedzimy i nie ma mowy o garażingu:/
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X (Jamnik)

Post autor: Fido »

Końcówka ramy będzie przerobiona bo i błotnik muszę cofnąć.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X (Jamnik)

Post autor: Fido »

Wyszło jak wyszło, efekt na teraz.
Ja jestem zajebiście zadowolony. :nod
Jeszcze siodło, i tu będzie ból. :rany
Wydechy też będą do cięcia tylko jeszcze nie wiem jak i ile.Okaże się.
Załączniki
IMG_20200114_194038.jpg
IMG_20200115_204523.jpg
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
greg
Zapomaniak
Posty: 171
Rejestracja: środa, 10 lut 2016, 14:27

Re: Projekt X (Jamnik)

Post autor: greg »

zrób dokładniejsze fotki, jak tam między skrzynią a wahaczem wygląda
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X (Jamnik)

Post autor: Fido »

Między skrzynią a wahaczem nic się nie zmieniło.
Na focie brak przekładni bo wymieniam łożyska i simmery.
Zmienił się sam wahacz, tj. skrócony dokładnie o 10 cm.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X (Jamnik)

Post autor: Fido »

Siodło będzie coś w ten deseń.
Ale jak wyjdzie po obszyciu to chalira wie. :rany
Załączniki
IMG_20200117_201608.jpg
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Roy
Zapomaniak
Posty: 1255
Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Re: Projekt X (Jamnik)

Post autor: Roy »

Kurde, ciut dłuższy bak i byłaby malina.
A biker`s work is never done...
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X (Jamnik)

Post autor: Fido »

Dokładnie.
Nie mam speca co by mi go mógł przedłużyć,ale cały czas nad tym myślę.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
greg
Zapomaniak
Posty: 171
Rejestracja: środa, 10 lut 2016, 14:27

Re: Projekt X (Jamnik)

Post autor: greg »

zobacz bak od suzuki VZR 1800 jest dlugi
Awatar użytkownika
Roy
Zapomaniak
Posty: 1255
Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Re: Projekt X (Jamnik)

Post autor: Roy »

http://www.klasykmania.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Wysyłasz i otrzymujesz gotowca :)
A biker`s work is never done...
greg
Zapomaniak
Posty: 171
Rejestracja: środa, 10 lut 2016, 14:27

Re: Projekt X (Jamnik)

Post autor: greg »

Poniżej przykładowe ceny naszych prac:

motocyklowy zbiornik paliwa: 2000-2500 zł

błotnik motocyklowy: 600 zł

zadupek a'la cafe racer: 600 zł

:)
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X (Jamnik)

Post autor: Fido »

Wszystko ładne i piękne ale niestety, trzeba pojechać z motocyklem i na nim mierzyć.
Nie jedną rzecz kupiłem i zwróciłem bo ni jak nie pasowała.
A bak od od suzuki VZR 1800 gdzieś już na jakimś Zapie widziałem.
Miałbym to w łapie to bym przymierzył, ale ni mam.
I tu ból. :rany
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Roy
Zapomaniak
Posty: 1255
Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Re: Projekt X (Jamnik)

Post autor: Roy »

Zalo ma w swoim racie od VZR-a.

No trzeba się pogodzić z cenami. Młodzi wolą komórki i spodnie rurki, nie ma następców starych zawodów, a kto próbował zrobić takie coś sam wie jak czasochłonne to jest. Jest na YT filmik krok po kroku jak typo robi bak do Sokoła 600. Wyszło ponad 60 roboczogodzin x 100zł/rh.

Tak samo dzisiaj jest z dobrym spawaczem, tokarzem, frezerem etc. Do pewnego momentu to zostawiłem u nich wszystkich majątek i się pokapowałem, że taniej jest kupić swój własny sprzęt. W tym roku do warsztatu wjedzie m.in. koło angielskie i młotek pneumatyczny i będe już zupełnie samowystarczalny...
A biker`s work is never done...
greg
Zapomaniak
Posty: 171
Rejestracja: środa, 10 lut 2016, 14:27

Re: Projekt X (Jamnik)

Post autor: greg »

Zalo ma bak od vl800 volusia panie kolego. Info z 1 źródła.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X (Jamnik)

Post autor: Fido »

Fakt faktem.
Z VZR to kawał ciekawego zbiornika.
Tylko skubaniec od wewnątrz z przodu strasznie szeroki.
Pasuje do ramy dwu-rurkowej.
U mnie będzie zajebista dziura.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
greg
Zapomaniak
Posty: 171
Rejestracja: środa, 10 lut 2016, 14:27

Re: Projekt X (Jamnik)

Post autor: greg »

podspawasz blacho :P są tanie sprawdż na alle.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X (Jamnik)

Post autor: Fido »

Czekaj bo myśle.
Z tego myślenia może coś się wykluje. :rany
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Roy
Zapomaniak
Posty: 1255
Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Re: Projekt X (Jamnik)

Post autor: Roy »

Jak spawać potrafisz to kup jakiś zbiornik, potnij i zrób jak ma być. Od VZRa jest pierdolnyy i będzie słabo wyglądał z oponą 150 czy 170, bo zakładam, że taką masz na tyle. Półek też nie masz super szerokich, więc żeby nie wyszła pokraka.
A biker`s work is never done...
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X (Jamnik)

Post autor: Fido »

Aż taki wielki i szeroki po zewnątrz to on nie jest.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X (Jamnik)

Post autor: Fido »

Po 2 tygodniach kwarantanny domowej trochę pogrzebałem przy Zapku.
Mam jeszcze do zmiany uszczelniacze dyfra, nie zdążyłem ich wymienić w styczniu.
Siodła nadal brak. :głupek
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2910
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: Projekt X (Jamnik)

Post autor: Fido »

Siodło jest ale nadal nie takie jak powinno być. :rany

Zauważyłem niestety pęknięcie ramy tuż zaraz pod wspornikami.
Trzeba było je wyciąć,pospawać i wstawić większe wzmocnienia.
Zapewne znów pęknie bo niestety ta rama jest w dolnej części za cienka.
No chyba że nie będę używał go do off roadu :szud1
Załączniki
IMG_20200421_133317.jpg
IMG_20200422_162223.jpg
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
ODPOWIEDZ