mój zapiór ;>

Przywitałeś się?
To teraz się pochwal swoim Zapem.
Awatar użytkownika
i_luciferi86
Zapomaniak
Posty: 114
Rejestracja: poniedziałek, 10 sie 2009, 22:58

mój zapiór ;>

Post autor: i_luciferi86 »

materiał oczywiście do roboty ... póki co będę kombinował z gażnikiem jak się zagrzeje prycha kicha i mocy nie ma :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Roy
Zapomaniak
Posty: 1255
Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Post autor: Roy »

ooo proszę; Zaz znany forumowiczom m.in. z pewnego serwisu aukcyjnego. Bardzo fajny sprzęt i ciekawie ma rozwiązaną kwestię sprzęgięłka na wale. Mógłbyś zapodać lepsze fotki??:D gratuluję zakupu :D
A biker`s work is never done...
Awatar użytkownika
i_luciferi86
Zapomaniak
Posty: 114
Rejestracja: poniedziałek, 10 sie 2009, 22:58

Post autor: i_luciferi86 »

nie wiem kiedy będę miał aparat jak mi się tylko uda wyślę ogólnie kupa roboty muszę usztywnić amory z tyłu i z przodu z przodu dołożę sprężyny na lagi natomiast nie wiem jakie amory zastosować na tył żeby były twarde jakieś sugestie ? ;>
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2909
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Post autor: Fido »

Znam to ziółko,długo był na allegro.
Gratulacje zakupu. :D
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
Gomez
Zapomaniak
Posty: 256
Rejestracja: środa, 19 lis 2008, 18:44

Post autor: Gomez »

Myślę, że zaglądne kiedyś pooglądać :)
Powolny jeździec :)
Awatar użytkownika
i_luciferi86
Zapomaniak
Posty: 114
Rejestracja: poniedziałek, 10 sie 2009, 22:58

Post autor: i_luciferi86 »

zapraszam ;)
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2909
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Post autor: Fido »

A jaki tam siedzi gaźnik.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
i_luciferi86
Zapomaniak
Posty: 114
Rejestracja: poniedziałek, 10 sie 2009, 22:58

Post autor: i_luciferi86 »

gaźnik oryg zap. 1 gardzielowy :( , na allegro teraz znalazlem nówke taką samą nie wiem czy się nie skuszę na zapas ...

Dodane po 16 godzinach 11 minutach:

pare fotek ;)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Dodane po 49 sekundach:

ps przód usztywniony ( prosty sposób sprężyny ) :twisted:
Awatar użytkownika
zapek-1974
Zapomaniak
Posty: 434
Rejestracja: czwartek, 4 wrz 2008, 19:46
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Post autor: zapek-1974 »

A co się tak zamalowałeś ?????????? chyba się nie wstydzisz że jestes posiadaczem ZAPA
Awatar użytkownika
i_luciferi86
Zapomaniak
Posty: 114
Rejestracja: poniedziałek, 10 sie 2009, 22:58

Post autor: i_luciferi86 »

hehe no co Ty .... nie wyraznie wyglądałem powiedzmy.... ;>
Awatar użytkownika
Marek
Zapomaniak
Posty: 605
Rejestracja: niedziela, 2 lis 2008, 16:46
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Marek »

Kolego, jak się grzeje i nie chce chodzić to na bank cewka padła albo pada. Klasyczny obiaw. Wymień i wtedy za gazniki się łap. Ja mam jegnogarzielowy i jest zajebisty, schodzi na wolne obroty do maksa, ale ma wade....... podczas jazdy się chłodzi i łapie wode. Tak się zastanawiam czy nie odwrócić biegu wiatraka pod gaznikiem i nie puścić na niego ciepłego powietrza z cylindrów.
ZAPOR - służba w mundurze
Awatar użytkownika
i_luciferi86
Zapomaniak
Posty: 114
Rejestracja: poniedziałek, 10 sie 2009, 22:58

Post autor: i_luciferi86 »

przerywacz padnięty... puki co jest git problem w tym że coś nie mogę go dostać w sziku albo kłamią albo szukać im się nie chce...w sklepie łady fiata itp nie mają.... mam od ruska przerywacz ale pasuje tylko mloteczek :D ....
Awatar użytkownika
i_luciferi86
Zapomaniak
Posty: 114
Rejestracja: poniedziałek, 10 sie 2009, 22:58

Post autor: i_luciferi86 »

pare aktualnych fotek ;)
Obrazek Obrazek
zaz1200

Post autor: zaz1200 »

to kwestia gustu ale przednie kolo do tego błotnika chyba troche za cienkie ; jaka opona?. tylni to chyba tez przedni od mzetki ?
Awatar użytkownika
i_luciferi86
Zapomaniak
Posty: 114
Rejestracja: poniedziałek, 10 sie 2009, 22:58

Post autor: i_luciferi86 »

z przodu opona 100 i błotnik od mz es. na żwo wygląda lepiej a opona wypełnia cały błotnik. koło na pewno nie od mz.
tylna opona 140 błotnik od tropika poszezony 8 cm. kwestia gustu ;)
marcinsud
Zapomaniak
Posty: 257
Rejestracja: poniedziałek, 16 lut 2009, 22:40

Post autor: marcinsud »

Widzę, że stylizujesz na oldtimera mi w to graj! :)
Awatar użytkownika
i_luciferi86
Zapomaniak
Posty: 114
Rejestracja: poniedziałek, 10 sie 2009, 22:58

Post autor: i_luciferi86 »

2 zapki moj i brata ;)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Marek
Zapomaniak
Posty: 605
Rejestracja: niedziela, 2 lis 2008, 16:46
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Marek »

No śliczności, dwa takie białe kruki i to w jednym garażu.
Ja kibicuje wojakowi, zapowiada się naprawde klasyczna maszyna.
ZAPOR - służba w mundurze
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Post autor: Błażej »

Ten sztywny - przepiękna linia!!! Niczego za dużo, ani za mało!
Bardzo proporcjonalny. Fajnie by wyglądał w stylizacji na EXILE.
Od czego tam jest przód?
W twoim rama robiona od podstaw, czy przerabiana z jakiegoś motocykla?
LIKUKU
Zapomaniak
Posty: 55
Rejestracja: niedziela, 13 wrz 2009, 20:19

Post autor: LIKUKU »

Rama była robiona od podstaw z tego co wiem przez jakąs firme wykonującą takie rzeczy pod silnik zapora i z mozliwoscią wykorzystania podzespołów z ruskich motocykli. Przodek :górna półka stara m-72 z blokadą, dolna od k-750, uszy-mocowanie lampy obcięte szklanki k-750, lampa k-750, łozyska stozkowe, lagi-golenie-gumy dniepr exportowa wersja chyba, błotnik k-750, koła falbany z urala, szczękotrzymacz z urala na dwa rozpieraki szczęk, amortyzator skrętu-k-750 lub dniepr, ośka tez z k-750, uchwyty pod kierownice k-750, kierownica gięta z rurki grubosciennej bez szwa 25 przetoczona pod klamki od m-72, chyba całe przednie zawieszenie :lol:
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Post autor: Błażej »

O matko! Ale puzzle! :D To chyba musisz mieć specjalną listę dawców, co i gdzie, bo jak przyjdzie serwis robić, to się pogubić można :D
Mnie bardzo by interesowała rama, o proporcjach jak w tym sztywniaku ale na trapezie (kręgosłup mam trochę czuły).
LIKUKU
Zapomaniak
Posty: 55
Rejestracja: niedziela, 13 wrz 2009, 20:19

Post autor: LIKUKU »

Jest to kwestia tego typu ze praktycznie są to rzeczy, częsci kture posiadam z zapasów lub z wymiany nieorginalnych (tanim kosztem, bo co zostaje to raczej niesprzedaje),
Ostatnio zmieniony wtorek, 23 mar 2010, 15:02 przez LIKUKU, łącznie zmieniany 1 raz.
Błażej
Spec Elektryk
Posty: 1299
Rejestracja: niedziela, 1 lut 2009, 15:00

Post autor: Błażej »

Tośmy się troszkę nie zrozumieli. Bo chyba popieprzyły mi się nazwy ;) Ja myślałem o ramie o takich proporcjach, jak ta sztywna, ale z miękkim tyłem. Coś, jak w H - D. Bo przód jest do niej idealny!
Ja osobiście lubię motocykle proste w formie, coś takiego jak tutaj:
http://www.exilecycles.com/index.php?section=1
Nie bawią mnie baroki w stylu OCC z Discovery.
A proporcje tego sztywniaka idealnie mi się widzą do takiej konstrukcji. Tylko, jak pisałem - raczej z łamanym tyłem..
LIKUKU
Zapomaniak
Posty: 55
Rejestracja: niedziela, 13 wrz 2009, 20:19

Post autor: LIKUKU »

Moze i moja wina mi sie trapez zawsze kojazy z przednim zawieszeniem wiec dopiero po chwilce wyczaiłem z tym kregosłupem. No zacna wizja i mi sie to tez podoba jak dla mnie im prosciej tym lepiej
zaz1200

Post autor: zaz1200 »

ja chyba znam tego sztywnego zapa.. to jest ten junak 1200 z Ciechanowa :) ?
ODPOWIEDZ