zaz dragstar

Przywitałeś się?
To teraz się pochwal swoim Zapem.
ODPOWIEDZ
greg
Zapomaniak
Posty: 171
Rejestracja: środa, 10 lut 2016, 14:27

zaz dragstar

Post autor: greg »

https://www.olx.pl/oferta/yamaha-drag-s ... BrJzU.html" onclick="window.open(this.href);return false;
warto brac na baze? czy po spaleniu to nie bedzie rdza żarła bardziej?
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2909
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: zaz dragstar

Post autor: Fido »

Ja bym brał.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Awatar użytkownika
zapek-1974
Zapomaniak
Posty: 434
Rejestracja: czwartek, 4 wrz 2008, 19:46
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Re: zaz dragstar

Post autor: zapek-1974 »

Wpiaskować, zamalować dobrym epoksydem i lakierek.
greg
Zapomaniak
Posty: 171
Rejestracja: środa, 10 lut 2016, 14:27

Re: zaz dragstar

Post autor: greg »

a mialby ktoś do tego skrzynię np z BMW z wyjsciem na wał po lewej stronie przerobioną pod zapka?
Awatar użytkownika
Roy
Zapomaniak
Posty: 1255
Rejestracja: poniedziałek, 15 wrz 2008, 15:25
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Re: zaz dragstar

Post autor: Roy »

A ja bym poogladal dobrze. Jesli opiekl sie lakier to spoko, a jesli rama stala w plomieniach to mogly zajsc od temperatury zmiany w strukturze metalu i moze potem pekac pod byle obciazeniami...
Tak jak po spawaniu na styku spoiny zmienia sie struktura materialu i np. Zazwyczaj tam pekaja konstrukcje. Do tego nie wiadomo czy jej nie powyginalo rowniez od temp.
A biker`s work is never done...
Awatar użytkownika
Fido
Administrator
Posty: 2909
Rejestracja: piątek, 29 sie 2008, 19:42
Lokalizacja: ULH
Kontakt:

Re: zaz dragstar

Post autor: Fido »

I tak zapewne trzeba ciąć ramę i przedłużać.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
ODPOWIEDZ