zap#3
Co zostało przerobione? W jaki sposób? Od czego stosujesz układ wtryskowy?
Skrzynia automatyczna zajmie ci dużo miejsca. Konwertera nie schowasz, ani nie zmniejszysz. Poza tym, jak się zachowa przy tak małej masie pojazdu?
Skrzynia automatyczna zajmie ci dużo miejsca. Konwertera nie schowasz, ani nie zmniejszysz. Poza tym, jak się zachowa przy tak małej masie pojazdu?
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Re: zap#3
napęd hydrauliczny ?smarley pisze:witam! tak powstaje nowy zap na wtrysku.
zastanawiam się nad napędem (hydrauliczny, czy ze skrzynią automatyczną)
mam przerobione głowice, korbowody, zapłon, oraz wał korbowy.
ładny silniczek, ciekawe czy sie nie zasmarka...
jakieś dziwne te głowice - przerobiłes wylot?
-
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: wtorek, 13 sty 2009, 20:31
- Lokalizacja: Warszawa
Ja właśnie zaczynam dłubać przy moim silniczku. Mam zamiar w ramach pracy inżynierskiej zrobić całkiem nowy kolektor ssący właśnie pod wielopunkt. Zainteresował mnie Twój pomysł i mam pytanie jakiej wysokości wyszedł Ci osprzęt do wtrysku? Dużo wystaje ponad obrys silnika? Chodzi mi o porównanie z gaźnikiem już po montażu listw paliwowych i wtryskiwaczy. Jakich użyłeś wtrysków - chodzi mi o ich długość?
No dobrze, tam jest układ magnetoelektryczny. Współpracuje to bez problemu z modułem z kompletu. Ale nie ma tam już regulatora odśrodkowego? Bo w aparatach VW, pomimo czujnika Halla, regulator odśrodkowy jak najbardziej występuje. Z tego, co widzę w książce poloneza, to regulator też jest, a aparat kręci się w prawo. Więc jakoś to mi się nie widzi, bo zapłon będzie się opóźniał wraz ze wzrostem obrotów. Poza tym, w zależności od pojemności silnika 1500/1600 występują dwa aparaty o bardzo różnych krzywych wyprzedzenia zapłonu (1600 ma mniej stromą odśrodkową, a bardziej stromą podciśnieniową niż 1500).
Więc jak to jest z pasowaniem takiego rozdzielacza?
Więc jak to jest z pasowaniem takiego rozdzielacza?
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565