Zap w budowie
Re: Zap w budowie
Sprawa wyglada tak ze hary ma szpryche 4mm i nypel 7,2mm a tu sa szprychy 5mm i nypel 8,2mm. Po stronie falbany jest inny kat szprychy i trzeba bylo rozwiercic otwor pod wiekszym katem, jest delikatne jajo bo szprycha idzie bardziej plasko ale ciasno siedzi a po stronie dluzszych szprych kat sie nie zmienil i otwory sa jedynie rozwiercone o 1mm i tez ciasno siedza juz bez jaja moj
Re: Zap w budowie
Takie buty :D dzięki za info :D a mógłbyś cyknąć fotkę tych jajpwatych otworów, taką ostrzejszą? Chciałem robić taką felgę z dojazdówki z Toyoty Yaris 16 cali, ale możliwe, że się narobie a efekt wyjdzie gorszy od ztuningowania tej harusowej. Aa i o ile to nie pilnie strzeżone know-how, pamiętasz może długości szprych, jakie podawałeś bartnikowi przy zamawianiu?:D
A biker`s work is never done...
Re: Zap w budowie
Zamawialem szprychy proste niegiete na tyl odpowiednio dlugosci - 90mm i 165mm, a przod 80mm i 155mm z tym ze przod to falbana seryjna a z tylu mam poszerzona gdzies ok 30mm wiec jezeli masz jeszcze szersza piaste z tylu to dlugosci moga sie zmienic a i mam ja wysadzona na bok wiec te 90 to tak orientacyjnie na poczatku bylo 80mm ale trzeba bylo przeplesc bo walek nie chcial mijac opony wiec na mojej oponie 150 przy tych dlugosciach szprych walek mija kolo i jest jeszcze 10mm luzu . Niegiete dlatego ze moj fachman mowi ze w fabryce zawsze skopia te giecia i szprychy luz maja wiec chcial proste i sam sobie doginal tak aby sztywno siedzialy na piascie.
Re: Zap w budowie
Super! Dzięki za pomoc :) ja muszę mieć fabryczną falbanę, bo szerokość ramy w Szwedzie jest 1:1 jak w Dniepriku. Jak wsadze z poszerzoną piastą to się robi dwuślad. Dla mnie to nie problem bo i tak będzie tam opona ok 130. Dokładnie taka:
A biker`s work is never done...
Re: Zap w budowie
Niezly wybor, mnie te opony tez sie podobaja ale na razie szkoda mi bylo kasy na nie i jest na harleyowych ale jak sie ogarne ze wszystkim i nie bede mial na co wydawac to tez sobie takie sprawie
Re: Zap w budowie
Takie oponki widziałem po 315 zeta na necie, więc nie aż taki koszt Jakby Ci było jeszcze na coś i po coś potrzebne to mam koło 15 cali z poszerzaną falbaną o ok 4-5cm. Jakbyś potrzebował na nie wiem, wózek boczny :D
A biker`s work is never done...
Re: Zap w budowie
Ja kiedys widzialem takie opony za ponad 600 wiec bylo to za duzo dla mnie, jednak jak za ok 300 to nie jest tak zle, a piaste moze bym i wzial jednak wszystko zalezy od ceny
Re: Zap w budowie
Wszystko zależy, czy kupujemy bridgestone'a, czy jakiegoś chińczyka. W porównaniu do dzisiejszych opon, te i tak będą miały średnią trakcję, a jek dorzucić do tego jeszcze niepewnego producenta...
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Re: Zap w budowie
za 300 zl to jest opona shinko. nie znam nikogo kto na tym jeździł i nie wiem jakie są opinie na temat tego producenta. Kwiestia poszukania na necie. taka oponka z firmy Avon to koszt 500-600 zł
Re: Zap w budowie
Witam, w jednym sprzęcie mam shinko taki model jak na foto. Opony miękkie - przez to zużycie na tylnym kole 2mm na 2000km. Dunlopy to kamień przy shinko.
Re: Zap w budowie
Podrzuć więcej fotek kolektora wydechowego :D nie chcesz sprzedać?:D Ogólnie wygląda spoko :) Wykończenie cukierek, czy jakiś rust/rat?:D
A biker`s work is never done...
Re: Zap w budowie
Kolektory to moj pomysl i wykonanie. Robilem je tak aby wszystko bylo jak najbardziej zwarte i 2w1 byl mniej wiecej na srodku omijajac przy tym rozrusznik.
Chodzi tez o to aby byl gang a nie piszczenie . Sa zrobione na bazie kolanek hamburskich o srednicy zewnetrznej 41,6mm i tak kombinowalem aby kolankami 90 stopni wyprowadzic wszystko w dol i taki efekt, no i troche rury fi 52 na samym dole. Potrzebne wiec pare kolanek, troche rury, szlifierka, spawarka i troche checi mozna miec takie kolektory. Bedzie szczurowato i ma byc na nim naturalna rdza
Chodzi tez o to aby byl gang a nie piszczenie . Sa zrobione na bazie kolanek hamburskich o srednicy zewnetrznej 41,6mm i tak kombinowalem aby kolankami 90 stopni wyprowadzic wszystko w dol i taki efekt, no i troche rury fi 52 na samym dole. Potrzebne wiec pare kolanek, troche rury, szlifierka, spawarka i troche checi mozna miec takie kolektory. Bedzie szczurowato i ma byc na nim naturalna rdza
Re: Zap w budowie
No ładnie Panie kolego,ładnie.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.
Re: Zap w budowie
Nooo, nieźle się zapowiada.
Re: Zap w budowie
Troche mnie nie bylo no ale to wyniklo niestety z prozy zycia .
Jednak przez ten czas nie obijalem sie i w miare mozliwosci dlubalem i udalo mi sie zblizyc troche bardziej do finalu .
Ze wzgledu na to ze zastosowalem zbiornik z volusii 800 ktory pasuje tu idealnie tylko tyle ze musialem w nim zrobic miejsce na aparat zaplonowy padl wybor na zasilanie gaznikiem jikov dif 23 z poczciwej skody 100 ze wzgledu na to ze miesci mi sie pod zbiornikem bez zadnych dalszych przerobek no i czekalem ponad miesiac zanim koles mi go zregenerowal ale jednak warto bylo jak widac na obrazku .
Jednak przez ten czas nie obijalem sie i w miare mozliwosci dlubalem i udalo mi sie zblizyc troche bardziej do finalu .
Ze wzgledu na to ze zastosowalem zbiornik z volusii 800 ktory pasuje tu idealnie tylko tyle ze musialem w nim zrobic miejsce na aparat zaplonowy padl wybor na zasilanie gaznikiem jikov dif 23 z poczciwej skody 100 ze wzgledu na to ze miesci mi sie pod zbiornikem bez zadnych dalszych przerobek no i czekalem ponad miesiac zanim koles mi go zregenerowal ale jednak warto bylo jak widac na obrazku .
Ostatnio zmieniony piątek, 20 kwie 2018, 09:46 przez Zalo, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Zap w budowie
Ponizej kilka obrazkow jak wyglada w tej chwili, mysle wiec ze uda mi sie chociaz na koncowke sezonu go wyprowadzic do ludzi .
Re: Zap w budowie
Dostalem dzisiaj troche armatury i tak na szybko poskladalem aby pokazac jak to bedzie wygladalo docelowo mam nadzieje tak ze jestem coraz blizej
Re: Zap w budowie
Jakie wielkie oczy
Chętnie bym się ustatkował. Ale kur.a statku nie mam...
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
W sprawach niecierpiących zwłoki i tragedii elektrycznych możecie próbować dzwonić 600 817 565
Re: Zap w budowie
Hej, chciałem odgrzebać na chwile posty związane z felgą od H-D. Pamiętasz może czy te felgi są fabrycznie pod różnego rodzaju szprychy? Np. Road Star w kole ma szprychy o 2 różnych długościach. H-D ma je jednakowe? Jeśli tak, to jak sądzisz podeszłaby taka felga na bęben dniepra bez konieczności jajowacenia otworów? W przypadku falbany to wiadome, bo wieniec szprych, pleciony od strony zabieraka ma dużo większą średnicą niż ten z drugiej strony, co wymusza większe odchylenie szprych na zewnątrz z tej strony. Bedę wdzięczny za wszelkie przemyślenia.
A biker`s work is never done...
Re: Zap w budowie
Ten przód tu robi ładną robotę. Cały motocykl wygląda bardzo dobrze, proporcje i wszystko, ale ten przód to strzał w 10. Ładna maszyna.
ZAPOR - służba w mundurze
- Kuba z lasu
- Posty: 2
- Rejestracja: czwartek, 29 paź 2020, 22:14
Re: Zap w budowie
Użyłeś ramy od drag stara 600 czy 1100? Pytam ponieważ nie znam tych motocykli, a zainteresowało mnie to.
Re: Zap w budowie
Jak Zalo tutaj ci nie odpowie to znajdziesz go na forum http://www.bobber.pl/index.php?sid=08c2 ... 33763e735c" onclick="window.open(this.href);return false; pod tym samym nickiem.
Amerykańska mechanizacja na masowe produkcje dobra,na prototypa tylko ręczna robota się opłaca.